MusicMonday 50

Ola people,

Vandaag is het maandag en dat betekent weer een nieuwe MusicMonday! Dit keer met liedjes van artiesten die ik ontdekt hebt toen ze nog niet zo bekend waren. Laten we snel beginnen!

Dit was het nummer waardoor ik Tony Oller leerde kennen, die later met Malcolm Kelley met MKTO begon. Echt een maand voordat ze met het eerste nummer van MKTO ‘Thank you’ uitkwamen, kende ik ze van dit kanaal waar Tony Oller covers op maakte. Ik had mijn vriendinnen helemaal gek gemaakt met covers van Tony Oller (met name de covers van Champion en Let me down) en dat zorgde dat we al fan waren voordat ze MKTO begonnen. XD Ja, als ik eenmaal ergens enthousiast over ben… Maar goed, dit nummer heeft een klein plekje in mijn hart gekregen, aangezien ze na dit nummer met MKTO alleen een stijgende lijn hebben doorgemaakt en ik vind dat ze dat van harte verdienen. By the way, daarnaast is dit nummer ook nog eens super goed gecoverd, dus zeker een aanrader om te beluisteren!

En dit is dan het nieuwste nummer van MKTO. Het nummer staan op hun album en ik vind dit een van de leukste nummers op het album, dus dat komt goed uit. 😀 De stem van Tony Oller is zo heerlijk om naar te luisteren en ook Malcolm rapt hier heel goed. Ze zijn gewoon een geweldig duo en dit nummer is een heerlijk liedje om mee te zingen of om op te dansen. Een aanrader!

Eigenlijk nog niet eens een volledig liedje, maar een teaser. Een voorproefje voor een heel leuke cover. Ik vind dat The Vamps niet altijd even goede liedjes uitkiezen die bij hun stemmen passen, maar soms blinkt er opeens een heel goede uit. En van wat ik tot nu toe kon horen, zou dit er best een kunnen zijn. Daarnaast is de clip in New York gemaakt en ik wil daar zo graag naar toe. Zeker als ik dit soort clips zie! Ik ben heel benieuwd naar de volledige versie en ik hoop jullie ook.

Ja, weer een nieuw liedje van Jordan Haller die je ook in mijn discovery of the day zat. Ik ben helemaal verliefd op zijn stem en hoewel hij niet vaak liedjes uploadt, zijn de liedjes wel stuk voor stuk goed doordacht en mooi in elkaar gezet. Stay with me vind ik ook een nummer dat echt heel goed bij Jordan’s stem past en dat maakt het liedje nog eens extra mooi. Ik heb dit nummer de laatste tijd heel vaak op repeat gehad en nog steeds vind ik hem geweldig. Een dikke aanrader dus!

Ik had nog geen tijd gehad om het 5 seconds of summer album te beluisteren, maar laatst had ik even wat minuten en toen heb ik mijn kans gepakt. Ik kende de meeste nummers al, dus ik was heel benieuwd naar de nummers die ik nog niet had gehoord net zoals deze dus. En OMG! Ik ben echt gek op dit nummer. Het is een heerlijk nummer om keihard aan te zetten in je kamer en helemaal in mee op te gaan. Het heeft al een geweldige start en ook de rest van het liedje is geweldig om naar te luisteren. Ik kan wel zeggen dat dit mijn favoriete nummer van heel het album is! Ik denk echt dat dit hun nieuwe single wordt. Het is zo heerlijk op tempo en geweldig leuk om naar te luisteren. Een heel dikke aanrader dus!!!

En dit was het alweer. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende MusicMonday.

Vraag van vandaag: Wat is jullie favoriete nummer op dit moment?

Geef een reactie

