MusicMonday 52

Ola people,

Vandaag weer een MusicMonday zoals jullie van mij gewend zijn. Ik ben de laatste tijd druk met werk en centjes verdienen, dus sorry als mijn blogposten er de komende weken een beetje bij inschieten. Desondanks zorg ik voor minimaal 2 artikelen per week, waaronder natuurlijk mijn MusicMondays. Dit keer wat stressloze rustige liedjes om het werk even wat te vergeten. Laten we snel beginnen!

Jack Johnson heeft echt een fijne stem om naar te luisteren. Dat is gewoon een feit. En dit nummer heeft ook nog eens een heel leuke tekst over ontspanning en genieten van het leven. Dit is een liedje dat je luistert op een luie donkere dag en is dan ook zeker een aanrader als je wat gestrest bent!

Dit is een nummer heb ik volgens mij al eens in een MusicMonday heb gezet, maar dan met de originele versie. Toen echter deze versie online kwam dacht ik meteen ‘Oh, dit klinkt nog veel leuker!’. En het is ook echt zo. Je hoort de jongens beter zingen en alles klinkt gewoon wat gezelliger en leuker in elkaar gezet. Daarnaast vind ik de clip simpel, maar wel heel mooi in elkaar steken. Een leuke aanrader dus!

Toen ik ‘Cool kids’ van Echosmith had gehoord, was ik erg benieuwd naar de rest van hun nummers. Ik ontdekte dit liedje en was gelijk verkocht. Ik vind het liedje heel erg mooi en ik vind Sydney echt een heel fijne stem hebben. Daarnaast vind ik de tekst en uitvoering van het nummer ook heel erg goed. Een aanrader!

Het liedje ”All of me’ is natuurlijk moeilijk te verbeteren, maar John Legend komt met dit nummer er dichtbij. Wat een prachtig nummer is dit toch en wat heeft John Legend toch een mooie stem! De tekst is zo goed en de clip is heel pakkend en erg mooi in elkaar gezet. Kijk ook zeker even de ‘making of’ van dit clipje, want ik kreeg daar bijna tranen van in mijn ogen. Een heel dikke aanrader!

Eerst zat ik de hele tijd te wachten voor wanneer dit liedje nu uitkwam, bleek het liedje allang uit te zijn op zijn vevo-kanaal. Tuurlijk, slim tessa! Toen luisterde ik naar dit nummer en was ik eigenlijk een beetje teleurgesteld. Ik vond het een beetje tegenvallen in vergelijking met wat hij kan zingen. Toch ging ik zijn nummer vaker luisteren en hoe meer ik hem luisterde, hoe leuker ik het liedje vond. Een beetje wisselende stemming had ik dus over dit nummer, maar ik kan nu wel zeggen dat ik hem erg leuk vind.

En dit was het alweer. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende MusicMonday!

Geef een reactie

