MusicMonday 53

Ola people,

Het is weer maandag, dus is het tijd voor een nieuwe MusicMonday. Dit keer zeer verschillende liedjes uit films, van Youtubers of liedjes die ook op de radio worden gedraaid. Ik heb er vandaag weer vijf voor jullie klaarstaan. Laten we snel beginnen.

En we beginnen meteen met een liedje dat uit de film LOL komt (hierover heb ik ook een review geschreven). Toen ik dit liedje in de film hoorde, was ik meteen verkocht. Ik vind het liedje echt heel goed gezongen door Jonathan en de tekst heel mooi. Het liedje raakte me echt en is daarom ook echt een aanrader!

Mijn ‘discovery’s of the day’ blijf ik trouw volgen en jeetje, ik krijg geen genoeg van James zijn stem en muzikale talent. Hij is gewoon super goed in wat ‘ie doet en daarom ook dat bijna elk liedje van hem aan te raden is. Het is trouwens ook echt heel leuk, dat er nu al wat belangstelling voor hem en zijn muziek komt en dat ik die reis als subscriber ook kan zien. Dit nummer speelde hij op een klein concertje in Londen en jeetje wat klinkt dat toch goed en wat is het leuk om hem te zien genieten. Een dikke aanrader!

Bijna iedereen kent dit liedje wel, maar ik moest deze gewoon delen. Het is gewoon zo’n vrolijk nummer en slaat echt helemaal nergens op, maar leuk is ‘ie wel. Echt het vakantieliedje van dit jaar als je het mij vraagt (hoewel het weer wat minder is).

Dit liedje ken ik ook door een film waar ik later een review over zal maken. Maar in dit bandje dat dit nummer heeft gemaakt, zit ook de beroemde acteur Dylan O’Brien in. Hij speelt de drums en via hem (eigenlijk Wikipedia natuurlijk 😛 ) kwam ik bij dit liedje terecht. En ik moet zeggen dat ik het liedje wel leuk vond om te beluisteren. Het is lekker vrolijk en druk en klinkt gewoon heel gezellig. Dus ook dit liedje is een aanrader!

Ik denk dat echt iedere Youtuber en subscriber, die Troye Sivan kent, hartstikke trots op hem is. Ik was zooooooo benieuwd naar zijn eerste officiële single en jeetje wat is hij goed. Troye heeft zo’n mooie heldere stem en die komt in dit liedje heel goed tot zijn recht. Daarnaast zit het nummer gewoon super goed in elkaar en echt waard om eens te beluisteren. Een dikke aanrader!

En dit was het alweer. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende week. Fijne dag verder!

Geef een reactie

