MusicMonday 54

Ola people,

Vandaag weer een MusicMonday aangezien het weer maandag is. En ook deze keer heb ik heel veel verschillende liedjes voor jullie. Laten we snel beginnen!

Dit liedje heb ik uit een film gehaald en ik vind het liedje zo schattig. Het heeft een heel schattige tekst en klinkt vrolijk met de xylofoon op de achtergrond. Dit is echt zo’n liedje die je op een grauwe dag aandoet wanneer je lekker op je kamer zit te niksen of zo (dat beeld krijg ik er tenminste bij 😛 ). In ieder geval zou ik dit liedje aanraden voor mensen die van rustige muziek houden.

Dit liedje heb ik al een keer besproken in een MusicMonday, maar toen was het de originele versie. Dit is de pianoversie en stiekem vind ik hem mooier dan het origineel. Als ik wel van een instrument houd, dan is het wel de piano en in dit liedje klinkt dat echt zo goed. Daarnaast zingt Brendon gewoon heel erg goed en hoor je dat juist in deze versie heel goed naar voren komen. Als laatste vind ik het clipje trouwens ook heel leuk. Lijkt me ook super leuk om als mens al het verf etc naar Brendon toe te gooien. XD Een aanrader dus!

Naar dit liedje was ik erg benieuwd, omdat Ariana, Jessie J en Nicki Minaj hele verschillende stemmen hebben. Ik wilde graag weten hoe en wat voor liedje ze in elkaar hadden gezet en ik ben echt blij verrast. Ik vind het heel leuk en vrolijk klinken en de stemmen zijn goed verdeeld en klinken ook nog eens super leuk bij elkaar. Ik kan dit liedje alleen heel erg aanraden!

Tegenwoordig moet ik mijn complimenten geven aan de reclamespotjes. En nu zal je denken: ‘huh welke gek geeft complimentjes aan de reclame-industrie?’ Ja, ik dus. Ik haat reclames nog steeds, maar ze hebben tegenwoordig wel heel goede muziek bij hun reclames zitten. Zo ook dit liedje dat bij de Samsung reclame zat (kijk het werkt wel echt, want ik onthoud de reclame nu wel). Ik wist alleen niet van wie het liedje was of hoe het liedje heette, maar ja daar heb je internet voor. 😛 Zo kwam ik er tot mijn verrassing achter dat ik de band van dit nummer al kende, dat is namelijk Echosmith en daarover had ik al eens in mijn MusicMonday over geschreven. Ook dit liedje vind ik echt geweldig van hun. Het heeft een goede beat, wordt goed gezongen en klinkt gewoon heel lekker. Geen wonder dat ik ook dit liedje aanraadt.

Dit liedje werd door Connor Franta getweet en ik moest ff luisteren. Hoewel ik niet altijd van dit soort elektro-muziek houdt, vind ik dit wel heel vet klinken. Charlie heeft een heel mooie stem en de beat is heel goed. Een lekker nummer om deze MusicMonday mee af te sluiten.

En daarmee is het ook klaar. Volgende week maandag weer een MusicMonday voor jullie met heel veel leuke liedjes, dus bereid je maar vast voor!

Geef een reactie

