MusicMonday 55

Ola people,

Nog een weekje vakantie voordat we weer naar school toe moeten. Laten we het dan ook maar goed afsluiten met leuke liedjes. Ik heb weer een paar hele leuke nummers gevonden, die ik maar al te graag wil delen. Laten we snel beginnen!

Ik moet mij verplichten om naar Jason Mraz zijn albums te luisteren, want ik houd zoveel van zijn muziek en heb nog nooit naar een album van hem geluisterd. Het is echt slecht, want ik houd van zijn rustige muziek. Ik word er altijd kalm en vrolijk van en met name dit liedje geeft mij dit fijne gevoel. Jason zijn stem is heerlijk om naar te luisteren en ook de instrumenten hierbij maken het nummer heel schattig en liefelijk. Een dikke aanrader!

Dit liedje kent iedereen wel, maar deze cover van het liedje niet. Ik vond deze cover per toeval en ik vond meteen geweldig. Hij is heel anders dan de originele versie, maar dat maakt het juist zo leuk. Ook is de stem van Kito heel fijn om naar te luisteren, daarom is dit liedje ook zeker een aanrader om te beluisteren!

Voor iedereen die de auditie van deze twee jongens niet hebben gezien. Shame on you! De auditie had ik gezien, maar aangezien ze nog erg jong zijn, dacht ik dat ze niet zo ver in de x factor waren gekomen. Verkeert gedacht dus. 😛 Deze versie van het liedje kwam eens langs in mijn Youtube-lijst en ik kreeg meteen weer kippenvel van het nummer. De tekst is zo goed en de emotie die erin wordt gelegd ook. Beide hebben een hele goede stem en zullen zeker nog ver komen in hun carrière. Een hele dikke kippenvel aanrader!

Man, dat Shawn Mendes nog maar 16 jaar is en al zo’n stem heeft! Toen ik Life of a party hoorde, vond ik hem wel leuk, maar in vergelijking met dit liedje was het niks. Ik vind dit liedje zo leuk. Het heeft zoveel meer sfeer en het rapgedeelte vind ik ook heel leuk in het liedje verwerkt. Ook hoor je hier zijn stem ook veel beter uitkomen. Ik ben fan van dit nummer!

En dan gaan we meteen door naar het andere nieuwe nummer van Shawn Mendes. Ook dit nummer heeft veel meer sfeer en laat zijn stem echt beter uitkomen. Verder vind ik de pauzes erg goed geplaatst, waardoor het nummer echt goed wordt opgebouwd. Ook vind ik de clip leuk opgenomen uit verschillende hoeken (dat is echt lastig) en goed bij het nummer passen. Een dikke aanrader!

En met Shawn Mendes zijn we alweer aan het einde gekomen van deze MusicMonday. Ik hoop dat jullie hem leuk vonden en tot de volgende keer!

Vraag van vandaag: Welk liedje heb jij de laatste tijd vaak gedraaid?

Geef een reactie

