MusicMonday 55

Ola people,

En heb je veel boeken gekregen? Heb je al je nieuwe klasgenoten gezien? Waren ze een beetje aardig? Ik heb nog een dag vrij aangezien ik vrijdag mijn boeken moest ophalen. Voor mij zal het raar zijn om weer op mijn vertrouwde school te zitten en weer dezelfde stof te krijgen als vorig jaar. Maar daar zal ik vast in dit jaar nog een artikel over maken. 😛 Voor nu heb ik een paar heel leuke liedjes. Zeker leuk om op de fiets naar school te beluisteren en langzaam wakker te worden.

En we beginnen meteen met een heel vrolijk liedje. Toen ik dit liedje voor het eerst hoorde, dacht ik meteen van: ‘wauw, wat een lekker nummer!’ Hoewel ik geen fan van Taylor Swift ben, kon ik wel zeggen na dit liedje gehoord te hebben, dat ik zeer benieuwd ben naar haar nieuwe album. Haar nieuwe album moet namelijk veel meer popnummers zoals deze bevatten en als dat echt zo is, ben ik erg benieuwd naar haar album. Dit liedje is namelijk echt super swingend en leuk om mee te zingen, dus dat doe ik ook maar al te graag. Een hele dikke aanrader dus!

Ja, tuurlijk moest Taymir weer eens langskomen in mijn MusicMonday. Ik houd van hun vibe en hun beatles geïnspireerde muziek. Dit keer is het een cover van The Beatles en wat is die ook weer goed zeg. Het lijkt echt alsof ze allemaal vloeiend zonder problemen kunnen zingen en het klinkt ook nog eens zeer leuk. Ik houd hier echt zo veel van! Ook dit is dus een aanrader!

Man, wat heb ik dit liedje vaak geluisterd sinds ik hem heb ontdekt. Mascha (van beautygloss) tweette dit liedje en ik vond hem, toen ik hem voor het eerst luisterde, wel oke maar niet geweldig. Maar sommige liedjes moet je echt vaker horen om ze helemaal geweldig te vinden. Dat is ook het geval met dit liedje. Dit lied heeft echt een geweldige beat en ook de tekst is super fijn om mee te zingen. Ik word echt super vrolijk van dit nummer en daarom is het een hele dikke aanrader!

Naar dit liedje was ik echt zo benieuwd. De teaser stond namelijk al op youtube en ik was zo benieuwd naar het hele liedje. Gelukkig hoefde ik niet lang te wachten en mocht ik gelukkig heel blij zijn met het nummer. Het klinkt namelijk super vrolijk en is het, zoals we van Nielson verwachten, echt een meezingnummer. Ik word gelijk blij als ik dit liedje opzet, dus het is dan ook niet raar dat ik dit nummer de laatste tijd vaak gedraaid heb. Ook dit is weer een hele dikke aanrader!

The vamps vind ik een leuke band, maar een ding wat ik altijd jammer van hun vind, is dat ze alleen Brad als leadzanger opstellen, want Connor en James kunnen namelijk ook goed zingen. Daarom vond ik dit liedje zo leuk, omdat alleen Connor dit zingt en je nu eindelijk hoort hoe goed hij kan zingen. Daarnaast is het nummer zelf (die origineel van Fall Out Boy is) heel leuk om te horen en stiekem vind ik deze versie nog ietsjes leuker ook. Ook dit is dus een aanrader en ook meteen de laatste van vandaag! 😛

En dat was het dan alweer voor vandaag! Ik hoop dat jullie het leuk vonden en misschien inspiratie hebben voor muziek op de fiets of wanneer je thuiskomt van een lange dag op school. Tot de volgende MusicMonday!

Vraag van vandaag: Welk liedje van een lange tijd geleden vind jij nog steeds super leuk?

 

 

Geef een reactie

