MusicMonday 56

Sorry, dit was eigenlijk de MusicMonday van vorige week maandag, maar ik had hem per ongeluk op 1 oktober ingepland. Vanaf volgende week is er weer elke week een MusicMonday.

Ola people,

De scholen zijn weer voor iedereen begonnen en of je het wilt of niet, je zal weer vroeg moeten opstaan. Dit betekent voor mij toch erg veel moeite doen dus. En veel koffie drinken! Ach, ik red het wel. En ik red het zeker wel met muziek op de fiets, maar dan heb je wel weer nieuwe leuke liedjes nodig. Dus ik ben weer op zoek gegaan en heb wat leuke liedjes gevonden. Laten we beginnen!

En we beginnen met een aardig bekende. Katy Perry vind ik tegenwoordig echt leuke liedjes maken. Tuurlijk haar liedjes ‘I kissed a girl’ en ‘Hot ’n cold’ waren ook heel leuk, maar daarna vond ik haar liedjes wat minder worden. Tot aan Roar toe dan. Dit liedje vind ik ook echt zo geweldig. Het heeft een goede beat, klinkt vrolijk en is heerlijk om op mee te zingen. Een aanrader dus!

Oke, dit liedje trok mijn aandacht toen ik hem zag verschijnen op mijn Youtube-lijst. Will.I.Am vind ik echt een geweldige artiest en haast al zijn liedjes zijn goed. Daarom ook dat ik zo benieuwd naar dit liedje was. En hoewel ik een heel ander liedje had verwacht, moet ik toch zeggen dat ik hem heel erg leuk vind om te luisteren. Het heeft echt een goede beat en naast Will.I.Am kan ook Cody echt goed zingen. Vraagje: Vinden jullie Cody Wise ook zo erg op iemand lijken? Ik weet namelijk niet op wie die lijkt, maar hij komt me echt zo bekend voor. Ik heb al opgezocht of ik hem ergens van tv kan kennen, maar dat is niet het geval. In ieder geval: dit lied is een aanrader!

Eminem! Ja, ik zat weer echt op een liedje van hem te wachten en ik was dan ook zo blij toen dit liedje werd gepubliceerd. Het is ook echt een heerlijk Eminem nummer en ook Sia past heel goed in dit nummer. Samen maken ze dit nummer heel sterk. Zoals altijd is de tekst echt super goed, maar ook de beat is heel fijn om naar te luisteren. Echt een hele dikke aanrader dus!

Euh ja, waar is het fout gegaan? Ik was bij een vriendin en toen hebben we echt van alles zitten luisteren qua muziek en opeens kwamen we bij Mainstreet terecht. Wij een beetje blij liedjes aanklikken en opeens hoorde ik dit nummer, dat ik stiekem wel heel erg leuk vond. Het is een heerlijk catchy liedje en ik ben zo blij dat ze in dit nummer alleen in het couplet nog Nederlands zingen en voor de rest dus alleen maar Engels. Een hele verbetering is dat zeg! Maar goed, ik vind dit nummer stiekem best leuk en als ik iets leuk vind dan deel ik het met jullie. Dus kijk maar wat je ermee doet, maar gun ze alsjeblieft de kans om dit lied in je hoofd te krijgen. 😛

Whitley is die band van het prachtige nummer ‘More than life’ en zaterdag kwam ik er opeens achter dat ik nooit een ander liedje van hun heb geluisterd. Dus van het een kwam het ander en zat ik het ene naar het andere lied te beluisteren. Een van de mooiste nummers vond ik dit nummer en dan speciaal deze versie. Dit is puur en simpel in een tram gezongen en dat maakt het juist een prachtige en bijzondere versie (dit is de originele versie). Ik heb beide versies gedownload en ook bij beide versies krijg ik kippenvel. Deze is nog een tikkie kippenvelgevoeliger, omdat het zo mooi en simpel gezongen is. Ik houd van de stem van Whitley. Het neemt me helemaal naar een andere rustige plaats en altijd met zijn liedjes kan ik me helemaal ontspannen en genieten van de muziek. Een hele dikke aanrader dus!

Geef een reactie

