MusicMonday 57

Ola people,

Het is weekend geweest en dat betekent vandaag dat het weer maandag is. Maar niet getreurd, want ik heb weer veel nieuwe mooie liedjes gevonden, die ik maar al te graag wil delen. Laten we beginnen!

Dit liedje hoorde ik bij de film Beastly waar ik ook een review over geschreven heb (lees hier). Het liedje vond ik daar heel goed klinken en toen ik zag dat het van Pixie Lott was die dit zong, werd ik helemaal enthousiast. Het liedje is gewoon een heel erg goed nummer en Pixie heeft een prachtige stem. Een aanrader!

Dit liedje! Wauw, wat een prachtige uitvoering! Ik vind dit zo goed gezongen door James TW en zijn zusje Emma TW. Ze hebben beide een prachtige stem om naar te luisteren en deze uitvoering is gewoon perfect. Het is zo’n mooi nummer geworden en ik denk dat hun ouders heel blij met dit kadootje waren. Ik zou dat in ieder geval wel zijn. 😛 Een hele dikke aanrader dus!

Kate Miller-Heidke heeft een prachtige stem en ik wilde eens meer liedje van haar beluisteren en kwam bij dit nummer uit. Het nummer is prachtig, maar wel heel eng als je bedenkt dat dit ook echt op een waargebeurd verhaal is gebaseerd (kijk hier). In ieder geval heeft Kate het verhaal op een hele goede manier in een liedje verwerkt en vind ik het clipje het nummer nog spannender maken, dus ook dat is goed gedaan. Een beetje vreemde aanrader, maar toch wel echt een erg goed liedje.

Ik houd ervan om soms echt even een rapnummer te beluisteren. Dit liedje kwam ik tegen in een artikel van Vera Camilla en ik vond hem gelijk goed klinken. Niet alleen Jay-Z klinkt goed, ook Chris Martin van Coldplay zingt hier heel goed in. Ik houd echt van dit nummer. Het heeft een heerlijke beat en de tekst is heerlijk om naar te luisteren. Een aanrader!

En als we het dan toch over rapnummers hebben. Dit is ook een hele leuke. Ook deze kwam ik tegen in een artikel van Vera Camilla en ik ging meteen gezellig meezingen. Het heeft een fijne beat en is lekker swingend. Mijn laatste aanrader van vandaag!

En dit was het alweer voor deze week. Volgende week weer nieuwe nummers van andere mensen. Tot dan!

 

Geef een reactie

