MusicMonday 58

Ola people,

De laatste MusicMonday is een hele tijd geleden, maar ik ben terug. Ik heb weer een heleboel liedjes gevonden, die ik maar al te graag met jullie deel. Dus laten we maar snel beginnen!

Dit liedje deed met ergens een beetje denken aan 30 seconds to mars, want Johathan heeft een beetje dezelfde stem als Jared. Ik kwam dit liedje een hele tijd geleden per toeval tegen en was hem eigenlijk vergeten totdat ik hem laatst weer hoorde. Het liedje klinkt gewoon heel leuk en is ook zeker een fijn liedje om op de fiets te luisteren. Een aanrader dus!

Hoewel dit niet het officiële clipje van het liedje is, vind ik toch wel echt het grappigste clipje. Die jongen heeft serieus dus voor het clipje de hele tijd op zijn hoofd moeten staan. Best wel een prestatie ook al is het niet in een keer opgenomen (dat zou pas een prestatie zijn 😛 ). Het liedje zelf vind ik ook heel leuk om te horen. Lekker vrolijk en heerlijk om even te beluisteren als je achter je computer zit of zo.

Mijn liefde voor 5 seconds of summer is nog lang niet over. En omdat dit liedje een van mijn favoriete liedje is van hun album, moest ik hem wel delen. Ik moet zeggen dat hun clipjes ook altijd erg grappig en origineel zijn en daar houd ik van. Verder is dit liedje heerlijk om te luisteren als je klaar bent met leren voor je schoolwerk of als je gewoon een vrolijk liedje wilt horen. Een dikke aanrader!

Dit liedje tweette youtuber Bethany Mota en ik vond hem meteen geweldig. Het liedje klinkt erg sexy en een beetje Justin Timberlake en laat ik daar nu net van houden. Het nummer is heerlijk om mee te zingen en je zal me ook vaak op de fiets zien playbacken op dit nummer, want ja zo ben ik. 😛 Het clipje vond ik verrassend leuk en origineel dus ook dat is een pluspunt. Een hele dikke aanrader dit liedje!

Dit liedje wat ik totaal vergeten totdat een vriendin van de basisschool haar gecoverde versie op facebook zette. Haar cover is trouwens ook echt super goed, dus als je hem wilt bekijken dan kan dat hier. Het liedje vind ik echt een prachtig lied met super veel gevoel erin en het is dus een oude bekende nummer. Een aanrader!

En dit was het alweer. Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Ik ga echt proberen om elke week weer een MusicMonday te posten en er komen sowieso nog een aantal filmpjes aan, dus er zal weer wat leven op mijn blog zijn.

Vraag van vandaag: Wat voor artikels willen jullie meer van mij zien?

Geef een reactie

