Een nieuw filmpje…?

Ola!

Ik ben weer terug van weggeweest qua filmpjes en qua bloggen. Je zal dus meer filmpjes en meer artikels kunnen verwachten. Zeker nu het zo goed gaat met school en de inspiratie weer terug is. Aangezien oktober alweer voorbij is en ik wel wat favorieten in oktober had, heb ik een favorieten van oktober gemaakt. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden!

Als je nog tips hebt op het gebied van filmpjes, bewerken etc. laat het dan even weten.

Vraag van vandaag: Weten jullie hoe je een thumbnail moet maken, die niet opeens weer verdwijnt? Ik heb namelijk geprobeerd om een thumbnail te maken met een foto die ik heel lang op het einde van het filmpje liet staan en daarna in youtube knipte tot 1 seconde. Alleen maakte youtube er later dan een ander thumbnail van als alles bewerkt was en goed stond. Heel vervelend, dus tips zijn welkom!

 

Een gedachte over “Een nieuw filmpje…?

  1. Ik gebruikte altijd een site om thumbnails te maken. Daar kon je een foto invoegen en het helemaal bewerken enzo. Ik weet niet meer precies hoe de site heette, ik had ‘m gewoon via google gevonden (:

Geef een reactie

