The autumn music you must hear

Ola people,

Terwijl ik op dit moment aan het genieten ben met een kopje thee en het vuurtje alweer aanstaat, moet ik nog even mijn biologie huiswerk afmaken. Maar niet zonder muziek! En dus zet ik Ben Howard op. Een zanger die laatst zijn nieuwe cd had uitgebracht en waar echt geweldige liedjes op staat. Het zijn allemaal rustige liedjes die mij laten denken aan de herfst. Ik vond dat ik deze geweldige nummers niet aan jullie voorbij kon laten gaan, dus mijn tip aan jullie:

Mijn favoriete nummers zijn:

  • Small things
  • Rivers in your mouth
  • In dreams
  • She treats me well

Veel plezier met luisteren!

Vraag van vandaag: Wat is jullie ultieme herfstliedje?

Geef een reactie

