MusicMonday 62: Teen Wolf editie

Ola people,

Vandaag heb ik weer een nieuwe MusicMonday, maar niet zomaar een MusicMonday, maar een heel speciale editie. De Teen Wolf editie. Dit betekent dat alle liedjes met Teen Wolf de serie te maken heeft. Zo kan het soundtracks zijn, nummers van fan-filmpjes over Teen Wolf of een nummer van een acteur of actrice zelf. Ik ben op dit moment (een week voordat dit artikel online staat, ik loop namelijk altijd een week voor met MusicMondays) bij aflevering 11 van seizoen 3 van Teen Wolf en ik vind de serie echt geweldig! Edit: Ik vond dat vanaf aflevering 13 t/m aflevering 19 van seizoen 3 de serie wel minder, maar vanaf aflevering 20 vond ik hem weer erg sterk. Maar laten we maar snel beginnen met deze speciale MusicMonday.

Dit was het nummer waar ik helemaal gek op werd meteen toen ik het hoorde. Het was ook op een fantastisch stukje geplaatst in een aflevering van Teen Wolf waardoor ik ook meteen kippenvel kreeg. Ik heb het liedje meteen opgezocht en heb het vanaf toen bijna nonstop op repeat gehad. Sowieso vind ik Mikky Ekko een geweldige stem hebben en op een of andere manier kan hij het altijd voor elkaar krijgen om bij series of films echt een geweldig bijpassende soundtrack te maken. Een geweldig nummer die je eens geluisterd moet hebben!

En het tweede fantastische nummer van Mikky Ekko! Als ik namelijk ergens verslaafd aan ben dan wil ik alles wat ermee te maken heeft zien en horen. En met name de soundtracks! Dus het kon dan ook niet anders dan dat ik dit nummer echt geweldig zou vinden. Ik moet duidelijk meer nummers van Mikky Ekko gaan luisteren, want wauw wat is dit goede muziek! Een aanrader!

Dit is een nummer dat van een fan-filmpje was. Het filmpje stond in het teken van Derek, een van mijn favoriete personages in Teen Wolf en ik kwam hem tegen omdat ik een stukje uit Teen Wolf wilde terugkijken, maar wat uiteindelijk in een ander filmpje zat (dit is het filmpje met het stukje). Het stukje wat ik trouwens bedoel, begint bij 7.30  en eindigt bij 10.22 en is echt te mooi om te zien. En Derek shirtless… Ja, dat is ook heel mooi. Derek (gespeeld door Tyler Hoechlin) is zo sexy! XD Maar terug naar het fan-filmpje waar dit nummer in zat (dit is trouwens het filmpje). Dit nummer hoorde ik dus in het filmpje en ik vond het meteen een geweldig nummer. Het is goed gezongen en ik heb hem sinds ik het liedje heb gedownload alleen maar op repeat staan. Een aanrader! (en de filmpjes ook 😛 )

Dit nummer vond ik ook via een fan-filmpje. Dit keer van Isaac Lahey (gespeeld door Daniel Sharman), die een beetje een getikt personage is in de serie, wat hem eigenlijk des te leuker maakt. Dit is het fan-filmpje wat ik bedoelde en zoals je hoort is dit typisch een liedje van Fall Out Boy. Het was dan ook niet moeilijk om het nummer te vinden. Met Fall Out Boy heb ik een beetje een haat-liefde relatie, want ik vind sommige nummers echt slecht en andere weer super goed. Dit is een van die goede nummers en deze is echt heerlijk om te horen. Een aanrader dus!

Ja, dit is echt Colton Haynes zelf die dit zingt. Hij is Jackson in Teen Wolf (de hunk van school, maar eigenlijk hartstikke vriendloos). Nu is hij niet alleen acteur, model en super knap, maar kan hij ook nog eens zingen. Ik vond zelf al in de serie dat hij een duidelijke stem en ook wel een mooie zware stem heeft (ja, ik let daar echt heel erg op), dus eigenlijk verbaasde het me eigenlijk niet dat hij een mooie zangstem zou hebben. Hij heeft niet veel nummer/covers op youtube staan, maar ook een aanrader is Baby it’s Christmas (hij doet dit nummer met ene Travis, maar Colton is diegene die de coupletten zingt). Ik weet al welk nummer ik op repeat heb deze kerst. 😛 (Btw, Colton Haynes instagram is echt een aanrader @coltonlhaynes)

Zoals jullie waarschijnlijk hebben gemerkt in dit artikel zijn mijn favoriete personages van Teen Wolf: Jackson (al is hij soms zo’n loser, maar zo’n lekker ding), Derek (ook echt soms zo’n eikel, maar ook zo sexy), Isaac (hij is zo getikt eigenlijk, maar heeft wel iets leuks) en Stiles (want wie houd er niet van zijn humor, maniertjes en de hoge cute-gehalte die hij heeft). Oh en Coach mogen we ook niet vergeten, want ook die is echt geweldig gek, getikt en vooral een rare leraar/coach. Ik hoop dat jullie deze editie leuk vonden en misschien heb ik de volgende keer wel weer een speciale MusicMonday editie voor jullie.

By the way, Teen Wolf is echt een geweldige serie als je van weerwolven en sexy mannen houdt! 😀

Vraag van vandaag: Hebben jullie zelf ook al Teen Wolf gezien? Zo ja, wie waren je favoriete personages en waarom?

Tips voor nieuwe series zijn trouwens altijd welkom. 🙂

Geef een reactie

