MusicMonday 66

Ola people,

Sorry dat ik vorige week geen MusicMonday had, maar ik was helaas het hele weekend ziek geweest en de week ervoor had ik mijn proefwerkweek gehad dus ik had geen MusicMonday klaarstaan. Maar gelukkig voel ik me nu goed genoeg om wel een MusicMonday te maken, dus laten we maar beginnen.

En we beginnen met de prachtige stem van Mikky Ekko. Jeetje, wat ben ik gek geworden op zijn muziek. Ik heb de laatste tijd erg veel naar zijn muziek geluisterd en vind hem echt geweldig. Hoewel hij geen prachtige kapsels heeft, heeft ‘ie zelf wel iets vind ik. Op een of andere manier heeft hij toch een aantrekkelijke uitstraling, al mag er wel eens een schaar door zijn haar gaan. Dit liedje is een van de liedjes die ik vaak heb gedraaid. Het nummer heeft een heerlijke sound en ook de tekst is heerlijk om mee te zingen. Een aanrader!

Maar nu komen we bij dit liedje van Mikky Ekko. Wauw, DIT NUMMER…! Heerlijk om naar te luisteren! Zeker wanneer de drop in het nummer komt op 0,35 in het liedje. Dit liedje geeft me elke keer kippenvel als ik het opzet, dus hij heeft nu dan ook vaak op repeat gestaan bij mij. Het liedje is prachtig door Mikky gezongen en de beat van dit liedje is zo goed! Een super dikke aanrader dit!

Ook dit nummer vind ik echt geweldig. Hoewel ik een haat-liefde relatie heb met Jett Rebel, moet ik zeggen dat ik dit nummer geweldig vind. Het heeft ananas in de tekst en het is een heerlijk dansnummer. Ja, dan heb je me ingepakt. De clip vind ik typisch een Jett Rebel clip, dus ook dat klopt helemaal. En kijk ook zeker even naar zijn prachtige outfits in de clip. Geweldig! XD En zoals jullie kunnen raden: ook dit is een aanrader!

Teske de Schepper is geweldig bezig. Een eigen single en ze mag super vaak optreden bij 3fm en doet dat nog eens prachtig live. Ik ben stiekem een beetje trots op de blogster die ik al meer dan 4 jaar volg. Ze doet het hartstikke goed. Laatst had ze deze leuke cover nog uitgebracht. En ook dit nummer vond ik prachtig gezongen door haar. Ik ben trouwens jaloers op de clip, want hoewel de clip niet moeilijk in elkaar lijkt te zitten, is ‘ie dat juist wel. Kijk dus zeker even naar dit clipje!

Oke, we gaan even terug naar anderhalve week geleden toen in de finale een onbekende groep dit nummer zong. Zerotwenty heet de groep en de groep is bij elkaar gekomen, omdat ze allemaal aan The Voice hadden meegedaan, maar solo niet echt door konden breken en nu als groep in Nederland een cd maken. Ondertussen ken ik de tekst nu helemaal uit mijn hoofd en ben ik van plan de groep even goed in de gaten te houden. Ze klinken namelijk erg goed. Zeker de Duitser helemaal links, de Engelsman (tweede van rechts) en (verrassend) de accentloze Koreaan. Hier kan je de auditie zien van hun: Duitser Heiko (Duits vind ik nu nog steeds super grappig om te horen), Engelsman Aleks, Amerikaan Garrett, Fransman Florian (ja, dat ‘ie opera zou zingen, had ik ook niet zien aankomen) en Koreaan Park (nooit verwacht dat Koreaans best goed klinkt). Ik denk dat als ze echt goede singles maken, ze heel ver door kunnen breken. Dus ze zijn zeker een groep om naar uit te kijken.

En dit was het alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende keer.

Vraag van vandaag: Hebben jullie laatst nog nieuwe groepen, zangers of zangeressen gevonden? Zo ja, wie dan?

Geef een reactie

