MusicMonday 69

Ola people,

Hoe was jullie weekend? Zijn jullie op stap geweest of zat je lekker binnen een serie te kijken? Bij mij was het deels het laatste en deels nog huiswerk maken. Het grootste deel van mijn documentatiemap is af en dat zorgt dat mijn humeur meteen een stuk beter is. Nog even en ik ben er helemaal vanaf! Ondertussen heb ik de laatste tijd niet super veel nieuwe liedjes gevonden, maar gelukkig heb ik er een paar herontdekt en toch nog een paar nieuwe kunnen vinden. Dus laten we maar snel beginnen!

Dit liedje kent iedereen ondertussen wel, maar toch wilde ik hem wel even in mijn MusicMonday zetten. Ik vind dit liedje gewoon te leuk om ongemerkt aan mijn MusicMonday artikels voorbij te laten gaan. Dit nummer maakt me meteen vrolijk wanneer ik hem hoor. Het liedje heeft een heerlijke swingsound en een geweldig sfeertje om zich heen hangen. En natuurlijk heb je in het clipje Bruno Mars die geweldig leuk danst en ook nog een heerlijke stem heeft om naar te luisteren. Een dikke aanrader (maar dat weet iedereen denk ik wel 😛 ).

You gonna hate it or you gonna love it! I love it, that’s for sure! Het heeft zo’n geweldige beat en laat me door het hele huis swingen. Van dit nummer word ik meteen vrolijk en de Afrikaanse stemmen geven dit nummer een heerlijk sfeertje. Verder vind ik het clipje gewoon grappig om te zien, zeker die oude man in zijn roze pak. Een aanrader!

Dit nummer vind ik super mooi. Heel mooi fragiel en goed gezongen. De stem van de zanger doet me heel erg denken aan de stem van Haris en met name aan dit nummer (spoel door tot 8.24). Ik vind in ieder geval heel mooi klinken. Ook vind ik de tekst erg goed, dus dit liedje is zeker een aanrader!

Ik houd niet heel erg van bandjes die Nederlands zingen, maar er zijn wel een paar uitzonderingen. Met name IOS vind ik een erg goede Nederlandse band. En zeker dit liedje geeft me echt kippenvel. Het is geweldig goed gezongen en de tekst is super mooi. Als het aan mij ligt een van de beste Nederlands gezongen liedjes. Een hele dikke aanrader dus!

En als laatste hebben we Locnville weer eens. De heerlijke sexy stemmen van Andrew en Brian blijf ik leuk vinden en de muziek die ze maken blijft gewoon heel goed. Chad Da Don vind ik wel grappig in het liedje, maar het gaat me toch echt om Locnville. En ze hebben weer een heerlijk liedje waarbij je goed op kan swingen en meezingen. Een dikke aanrader dus!

En dit was het alweer. Ik hoop dat jullie hem leuk vonden en tot de volgende keer!

Vraag van vandaag: Wat is jullie favoriete Nederlandstalig liedje?

 

Geef een reactie

