MusicMonday 72

Ola people,

Vandaag is het maandag en dat betekent een nieuwe MusicMonday. Deze week was een leuk weekje qua muziek, want ik kwam erg veel leuke liedjes tegen. En ik kan je vertellen dat je vandaag misschien wel een beetje opkijkt naar mijn eerste twee liedjes die ik jullie ga laten horen. Let’s go!

Via The Fine Bros kwam ik bij Nick Jonas. Ze deden namelijk een lyric breakdown van het liedje Jealous van Nick Jonas. Meestal ben ik dan wel heel benieuwd naar het liedje zelf en dat was deze keer ook het geval. Maar dit keer merkte ik dat ik door bleef klikken om andere liedjes van Nick te horen. En als dat gebeurd dan heb je me te pakken. Hoewel ik Jealous ook erg leuk vind, ben ik meer fan van dit liedje Chains. Het heeft een hoog meezinggehalte en het refrein klinkt zo leuk. Ja, een dikke aanrader!

De ontdekking van de muziek van Nick Jonas laat al een klein beetje zien dat ik geen Jonas Brothers fan was. Ik heb eerlijk gezegd voordat ik de muziek van Nick ontdekte nog nooit naar The Jonas Brothers geluisterd. Dus gister was dat dus voor het eerst. Hoewel ik niet alle liedjes even leuk vindt, moet ik zeggen dat ze soms wel pareltjes ertussen hebben. Dit liedje bijvoorbeeld zou ik vroeger geweldig hebben gevonden, maar ook nu vind ik hem leuk om naar te luisteren. Clean, maar met een rauw randje. Een aanrader!

Ik heb fases dat ik naar De Wereld Draait Door kijk en hoewel ik dat een tijd niet meer had gedaan, deed ik dat nu toevallig wel. Daar kwam ik dit liedje tegen en ik vond hem gelijk mooi. De stem van Michael en Carice vind ik samen prachtig klinken en de tekst is zo lief en mooi. Ik krijg elke keer als ik hem hoor weer een beetje kippenvel. Een dikke aanrader!

Wat? Chris Pine (hottie XD ) kan zingen?! Ja, ik wist ook van niks. Ik ontdekte het toen ik een video aan het kijken was over acteurs waarvan veel mensen niet weten dat ze kunnen zingen en daar kwam Chris voorbij. Ik dus als een gek op internet zoeken naar liedjes van hem en hoewel ik niet veel liedjes heb kunnen vinden, vond ik wel deze parel. Ik ben normaal niet echt van de countrymuziek, maar ik moet zeggen dat hoe vaker ik dit liedje hoorde hoe leuker ik het nummer vond. Daarnaast is de tekst ook nog eens goed en de stem van Chris Pine heerlijk om naar te luisteren (vond ik sowieso al 😛 ).

Dit liedje is zo heerlijk! Vooral de coupletten en de manier waarop het gezongen wordt is zo geweldig. Olly heeft een prachtige stem waar hij veel kanten mee kan opgaan en wat hij ook zeker doet. En de beat van dit nummer is zo heerlijk. Hier ga ik nog zeker meer liedjes van opzoeken, dus verwacht meer Years & Years aanraders!

En dit was het alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende MusicMonday. Ik zie jullie dan!

Vraag van vandaag: Wat is jullie laatste ontdekking op muziekgebied?

Geef een reactie

