Hoi, ik wil even zeggen…

Ola people,

Vandaag is echt zo’n dag dat ik even een update wil geven over mijn leven. Mijn gedachtes op papier of in dit geval op het internet.

Mijn leven is wel oke. Rustig. Heel rustig op dit moment. Maar ik denk dat ik dit wel even nodig had zo na mijn rollercoaster-jaar. De druk is weg en ik heb me helemaal gefocust op het slagen. Want dat mag dit jaar wel echt gaan gebeuren. Ik heb echt zin om daarna lekker op kamers te gaan en in een nieuwe omgeving mijn plekje te gaan zoeken. Een nieuwe bestaan opbouwen.

Maar voor dat begint heb ik nog mijn reis naar Amerika. Ik ga met mijn ouders, broertje en zusje een roadtrip maken en naar een paar grote steden toe, maar daar krijgen jullie nog een update van.

Daarnaast heb ik natuurlijk nog eerst mijn examens. Ik sta er veel beter voor dan vorig jaar en ik verwacht dat ik mijn examens echt beter ga maken. Wat raar was dat ik laatst pas heb uitgerekend waar ik op gezakt was en met hoeveel. Zo kwam ik erachter dat ik met twee gezakte vakken gemiddeld op een 5.45 uitkwam (dat wordt naar een 5.0 afgerond) en dat de andere cijfers vooral hebben gezorgd dat ik gezakt ben. Zo dik gezakt was ik dus eigenlijk niet. Daarnaast had ik wel mijn cijfers, waarmee ik het examen in ging, hoger gemaakt in mijn hoofd dan dat ze daadwerkelijk waren. Zo raar dat je dat helemaal kan veranderen in je gedachtes en er nog in gaat geloven ook. Maar goed, dit jaar ga ik het gewoon halen. M&o gaat steeds beter en ik merk gewoon dat ik alles beter begin te begrijpen. Heel fijn om dat te hebben na twee jaar geen idee te hebben wat je eigenlijk voor dat vak deed.

Om het opeens over iets heel randoms te hebben. Kijken jullie So You Think You Can Dance? Ik had het twee jaar geleden heel fanatiek gekeken (Fredje! XD ), maar had dat vorig jaar helemaal eigenlijk niet meer gedaan. Een beetje naar de optredens van Giovanni gekeken, maar meer ook niet. Je kent hem misschien wel van Junior Songfestival met dit liedje, maar ook met dit liedje dat ik stiekem nog leuker vind (the memories and feelings XD ). Maar goed, ik ben dus sytycd weer aan het kijken en ik was echt vergeten hoe leuk ik dat eigenlijk vind. Dans vind ik zo leuk om te zien en ik krijg altijd zin om dan zelf te gaan dansen. Helaas heb ik zelf niet de dans skills, maar naar dans kijken is voor mij ook wel goed. 😛 Helaas is mijn favoriet Laurins eruit gegaan bij de bootcamp. Gelukkig zijn mijn andere favorieten Adil, Dieter en Fabian wel door. Vooral van Fabian denk ik dat hij ver gaat komen, want hij is wel een allround danser en laat dat al in zijn auditie zien.

Verder ben ik op een of andere manier beland bij Max Verstappen. Max Verstappen is de jongste formule 1 rijder van de wereld en ik vind het zo knap wat ie al voor elkaar heeft gekregen. Ik zag hem ergens voorbij zien komen en ik ben toen eens wat meer informatie over hem op gaan zoeken. Nou, als ik dat dus doe weet je dat ik later zo ongeveer alle informatie op internet heb gelezen. Ik ben echt zo raar daarmee! Oke, ik ben ook gewoon sowieso al een raar kind. Maar goed, Max Verstappen dus. Ik weet niet of het de twee keer karten was wat ik helemaal geweldig vond (de snelheid, de controle die je over je kartautootje moet hebben), maar ik kan goed begrijpen hoe vet het is om zo lekker snel te gaan en een kick ervan krijgen. Mede daarom ben ik een beetje fan geworden van het formule 1 rijden. Maar wat grappig was, was dat ik een meisje op internet vond die formule 1 helemaal tot op de voet volgt en haast elke dag een video plaatst met een update van het formule 1 rijden. Zo grappig om te zien vond ik dat. Dat je zo fan en fanatiek bent, dat je maar een Youtube-kanaal maakt om er over te praten. Stiekem kijk ik wel eens naar haar filmpjes, omdat ik die fascinatie die zij heeft voor formule 1 zo leuk vind om te zien.

Nou, dit wilde ik even kwijt. Soms vind ik dit even fijn om te doen. Mijn gedachtes even leegmaken of dingen die me nu bezighouden met jullie delen. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om dit artikel te lezen. En als jullie zelf nog vragen hebben of iets, kan je die natuurlijk altijd in de reacties achterlaten.

Vragen van vandaag: Kijk jij SYTYCD? Zo ja, wie is jou favoriet? En hebben jullie op dit moment nog fascinaties of dingen die jullie willen delen?

Bron 1

Bron 2

Bron 3

Bron 4

Geef een reactie

