Met je idool op pad

Stel je mocht kiezen met wie je een dag zou willen optrekken, wie zou je kiezen?

Dit houd in dat je een hele dag die persoon hebt om beter te leren kennen, maar ook om te zien hoe het achter de schermen gaat. En natuurlijk laten we er ook even vanuit gaan dat je zelf ook mag ervaren hoe het voelt op een podium of voor de camera staan etc. Weet je dan wie je kiest?

Ikzelf kan echt niet 1 persoon kiezen. Ik vind daarvoor veel te veel mensen interessant. Daarnaast vind ik ook gewoon veel te veel beroepen te leuk om niet eens achter de schermen gezien te hebben. Wie weet vind ik wel een beroep dat ik ook heel interessant vind.

Oke, ik kan dus niet kiezen, dus ik heb zes personen uitgekozen. Waarschijnlijk wel leuker, want dan hebben jullie meer te lezen. 😛

Als eerste hebben we P!nk. Dit was mijn eerste persoon, die ik als een soort van ‘idool’ zag (na Anouk dan). Misschien niet de beste voorbeeld, maar ja het was ook niet dat ik haar nadeed. Ik vind haar gewoon zo stoer en ze trekt zich van niemand iets aan. Daarnaast zijn haar nummers heel goed en heeft ze een heel eigen stem. Door haar ben ik ook echt van de ‘kinderliedjes’ afgestapt en ben ik mijn muzieksmaak wat gaan verbreden.

Dus als ik eens met Pink mee mag op tour dan zou ik zeker geen nee zeggen. Sowieso ben ik nog nooit naar een concert van haar geweest (ze is volgens mij nog nooit in Nederland geweest 😦 ) en daarnaast zou ik heel graag willen zien hoe ze zich op een concert voorbereidt. Verder lijkt ze mij gewoon een hele toffe vrouw, die heel gezellig is.

De tweede persoon waar ik eens een dagje mee zou willen lopen, is Amanda Seyfried. Je kent haar waarschijnlijk wel van de film Mean Girls, maar ze heeft ook in heel veel andere films gespeeld. Maar het leukste vond ik haar on Ellen. Ze lijkt zo zichzelf en dat hebben wel meer mensen als ze bij Ellen komen, maar Amanda en Ellen hebben ook echt een klik.

Amanda lijkt me echt een heel rustig en lief persoon. Ik zou graag eens zien hoe ze op set is, maar ook hoe ze met de fans omgaat. Ik kan me haast niet voorstellen dat ze gemeen tegen een fan doet. Verder kan ze ook nog eens heel goed zingen, dus ook dat is een leuk pluspunt. Ja, Amanda zou ik ook graag eens een dagje mee willen rondlopen. Wie weet vind ik acteren heel leuk. 😛

Tuurlijk mag Simon Baker (lees hier mijn eerder geschreven artikel over hem) niet in het rijtje ontbreken! Simon Baker, mijn favoriete acteur door The Mentalist: mijn favoriete tvserie. Sinds The Mentalist op tv kwam, ben ik gaan kijken en ben ik er nooit mee gestopt. Nu 7 seizoenen verder komt de serie aan zijn einde, maar mijn liefde voor Simon Baker niet. Ik vind hem echt een van de sexyst mannen op aarde. Niet voor niks heb ik de film The Devil Wears Prada al honderd keer gezien (het is ook wel gewoon een goede film, dat moet ik toegeven).

Dus als ik met Simon Baker een dag mag meelopen zou ik intense gelukkig zijn. Het liefst zou ik dan meedraaien met een aflevering van The Mentalist, maar omdat die serie al afgelopen is, wordt het denk ik dan een commercial wat ik van hem zou willen zien. Zo eentje als hierboven zou ik geen probleem vinden. 😛 Verder lijkt Simon mij een heel gezellige man, waar je goed mee kan kletsen. Ja, Simon Baker zou ik wel willen ontmoeten.

En dan mijn nieuwe mancrush. 😛 Cris Cab is leuk om te zien, maar kan ook nog eens super goed zingen (zie hier mijn MusicMonday met zijn muziek). Hij heeft een hele eigen stem en zijn muziek heeft een heel positieve vibe. Dat is iets wat mij vooral aansprak: Positiviteit. Sinds ik mijn artikel over zijn muziek maakte, heb ik een heel grote drang gekregen om naar Miami te gaan. Als ik de foto’s en clips van Cris Cab moet geloven, is het een prachtige plek.

Als ik met Cris Cab mocht meelopen, zou ik graag wat van Miami willen zien (ik ben er dan toch 😛 ). En ik zou graag willen zien hoe hij zijn clips opneemt, want hij heeft echt de mooiste plekjes in zijn clips. Daarnaast word ik denk ik al blij als ik hem gewoon hoor praten, want man over een sexy stem gesproken! XD

Weer zo’n knappe kop (ik doe het echt niet expres). 😛 Door deze set van Martin Garrix op het Ultra Music Festival 2015 is dit artikel een beetje tot stand gekomen. Ik had de kleine documentaire op zijn Youtube-kanaal gezien (zie hier en hier) en toen dacht ik al: ‘Wat zou het vet zijn om een dag een keertje met Martin Garrix mee te lopen.’ Maar toen ik dit zag, dat ik dat al helemaal: ‘Wauw, wat ziet dat er vet uit!’ Even ertussendoor: 3.35, 13.20 en 24.30 zijn echt goede remixen/nummers die ik echt 100x kan horen. Ja, Martin Garrix daar zou ik wel een dagje mee willen meelopen.

Martin Garrix lijkt me zo’n leuke jongen. Altijd positief en vrolijk. Hij geniet ook echt van het feit dat hij van zijn hobby zijn beroep heeft kunnen maken. Met hem wil ik best ‘eventjes’ naar New York, daarna meteen door naar Ibiza en daarna nog naar Antwerpen om een concert te geven. Geen probleem.

Wauw, Max Verstappen heeft het echt super goed gedaan in Maleisië! 7e plaats en dus zijn eerste punten binnen. Ik had het in mijn artikel van vorige week al over dat ik het nu best leuk vind om formule 1 bij te houden. Zelf heb ik in mijn hele leven nog maar twee keer gekart, maar ik snap wel waarom Max zo van racen houdt. Sommige mensen krijgen een kick van achtbanen, ik krijg een kick van karten. Ik vind het echt super chill om lekker hard te gaan in zo’n kart-wagentje en iedereen in te halen (I do it like a pro! Nee, grapje 😛 ).

Hahaha, dat laatste stukje. Het klopt wel wat ie zegt. Haha, Max Verstappen is zo heerlijk down to earth! Maar goed, met Max meelopen zou ik ook echt super vet vinden. Als ik met hem mee zou lopen zou ik maar al te graag de formule 1 wagen willen uitproberen, maar dat zou vast niet mogen. Dus daarom zou ik dan een kart-wedstrijd tegen Max willen doen. Eens kijken of ik zou winnen. 😛 Een klein probleempje heb ik wel: ik word wel altijd heel snel wagenziek, dus heel lang moet het ook niet duren.

Edit: Ooh en als Max Verstappen geen zin heeft om met mij te gaan karten dan vraag ik Daniel Ricciardo wel. Hij lijkt me ook wel een aardig en vrolijk persoon om een middag mee te lopen. Deze Australiër met altijd een big smile op zijn gezicht mag van mij dit keer de Grand Prix gaan winnen, als Max Verstappen niet de eerste plaats inpikt. 😛

En dit was het artikel. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. En nu is natuurlijk de vraag: Met wie zou jij een dagje mee willen lopen? Je mag best meerdere mensen kiezen. 😛

 

Geef een reactie

