MusicMonday 78

Ola people,

Hoe gaat het? Met mij gaat het wel, al zit ik nu wel in de boeken voor mijn laatste proefwerkweek. Hopelijk gaat alles goed en ga ik met alleen maar voldoendes het examen in. Toch luister ik ook veel muziek in deze periode en ook nu heb ik veel naar nummers geluisterd. Laten we maar snel kijken welke nummers!

Dit keer heb ik een beetje meer naar ‘alternatieve’ liedjes geluisterd. Niet allemaal zijn ze zo ‘alternatief’, maar toch wel een paar. Dit liedje hoort ook wel een beetje in dat straatje. Het liedje is lekker vrolijk en heeft een leuke beat. Heerlijk om naar te luisteren als je op de fiets zit om naar school te gaan voor een proefwerk. Een aanrader!

Ook dit liedje kan je onder ‘alternatief’ zetten. De zangeres van Aurora heeft echt een prachtige stem. De beat en manier hoe dit liedje is gemaakt vind ik echt prachtig. Ook het clipje zit gewoon goed in elkaar en daarom dan ook dat ik dit liedje aan jullie wilde laten horen.

Dit is het laatste ‘alternatieve’ liedje. Dit liedje heeft een heel aparte beat en wordt ook nog eens heel apart gezongen. Ik vind het wel heel leuk, maar je moet er wel van houden. Ook het clipje is een beetje vreemd, maar wat zal daar veel tijd in hebben gezeten om dat te maken. Een aanrader als je van een beetje rare liedjes houdt!

Dit liedje was het liedje dat bij de film ‘Love, Rosie’ te horen was. Ik kreeg meteen kippenvel toen ik dit nummer hoorde, dus ik heb hem meteen gedownload en vanaf toen alleen maar op repeat gehad. Zeker het refrein vind ik heel leuk en ik heb bij het refrein meteen dat ik spontaan mee wil dansen. Een aanrader dus!

Oke, als je dit liedje niet hebt gehoord dan heb je onder een steen geleefd. Toch wilde ik hem even in mijn MusicMonday doen, omdat ik dit nummer echt al ongelofelijk vaak heb geluisterd en nog steeds geweldig vind. Sowieso vind ik Major Lazer echt heel goed en vooral in samenwerking met een ander artiest zijn ze echt super sterk. Ook dit nummer is weer een prachtig nummer. Lekker om naar te luisteren en op mee te swingen. Dikke aanrader dit!

En dit was het alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden en ik jullie weer nieuwe muziek-inspiratie heb gegeven voor deze week.

Vraag van vandaag: Welke liedje vinden jullie op dit moment goed?

Geef een reactie

