Guilty pleasure serie als excuus…

Ik denk dat iedereen het wel kent…

Geen zin om te leren voor school en daarom het leren uitstellen. Dat is wat er nu gaande is bij mij. De examens komen eraan en ik zit midden in mijn laatste proefwerkweek, maar ik heb geen zin en geen concentratie om te leren.

Ik heb daar nu ook een goed excuus voor gevonden…

Mijn guilty pleasure serie Dance Academy kijken! šŸ˜€

Oke, het is niet zo’n goed excuus, maar ik vind het goed genoeg.

Ik zag vorige week in de film Insurgent een van de acteurs die ook in seizoen 2 van Dance Academy meespeelt (zie hier die acteur Keiynan Lonsdale). Ik hebĀ vanaf dinsdagĀ mijn guilty pleausure serie Dance Academy weer opgepakt en zit inmiddels alweer in seizoen 2. Het is echt mijn guilty pleasure serie, want normaal houd ik echt niet van ballerina’s en dramaseries. En deze serie heeft het zeker allebei (de foto is al het bewijs).

Toch doet de serie blijkbaar iets goed, want anders zou ik niet blijven kijken. (Voor de mensen die de serie kennen: Hebben jullie ook zo moeten huilen bij seizoen 2? Ik wel. Dikke tranen die over mijn wangen liepen, zeker die scene met zijn allen op het strand) Een ding moet ik er nog wel over kwijt: ze hebben geweldige liedjes in de serie gestopt en er zijn al veel liedjes (zonder dat jullie het waarschijnlijk wisten) in mijn MusicMondays terechtgekomen.

Maar wees gerust. Net nu je denkt dat ik dan eens goed ga leren voor biologie op biologiepagina (goede site als je het boek nectar hebt), ontdekt ik weer een nieuw liedje van Cris Cab. Ja, het uitstelgedrag gaat door! Ik ben dan ook echt zo’n iemand die het liedje duizend keer gaat draaien zodat ik uiteindelijk bijna heel de songtekst uit mijn hoofd ken. Ja en dan komt er van biologie leren niet echt veel van.

Oh, en ook mijn nieuwe obsessie formule 1 is nog steeds niet weg. Nog steeds kijk ik elke dag even naar ChandniVlogs en ook kijk ik regelmatig op Max Verstappen z’n site om de nieuwste nieuwtjes te horen. Het is blijkbaar zo dat ik of niet geobsedeerd ben of juist wel. Ik kan niet gewoon ergens een beetje fan van zijn. Het is echt wel of niet fan, niet een beetje fan. Dus ook mijn formule 1 obsessie neemt elke dag weer een paar minuutjes van mijn leven af. Maar ja, mijn leven is op dit moment ook niet bepaald spectaculair.

Zo! Als je dit artikel helemaal gelezen hebt, ben je ook wat minuutjes van je dag kwijt. Laten we maar hopen dat het dan een beetje leuk was om te lezen. šŸ˜›

Vraag van vandaag: Wat is jouw guilty pleasure?

Bron 1

Bron 2

Bron 3

 

Geef een reactie

