Huh? Wat is het stil hier!

Ola people,

Ik weet dat ik maandag geen MusicMonday heb gemaakt. Sorry daarvoor, maar ik zit nu echt richting de examens, dus er gaan even tijdelijk wat veranderingen plaatsvinden op mijn blog.

Als eerste komen er minder blogposten online. Op mijn blog komt (bijna) altijd op Maandag mijn wekelijkse blogpost MusicMonday online en ook heb ik meestal wel een artikel voor donderdag ingepland. Dat wordt nu even twee maanden iets minder. Het is niet dat ik volledig stop met mijn blogposten, maar mijn blog gaat wel op een laag pitje.

Als tweede komen mijn blogposten, die ik wel ga maken in deze periode, nu gewoon op random tijden en dagen online. Als ik zin heb om wat te schrijven dan krijgen jullie dat ook meteen te zien doordat het artikel meteen online komt.

Als laatste heb ik toevallig voor morgen een blogpost geschreven, dus die kan je morgen sowieso op mijn blog vinden. 🙂

Heb nog een fijne dag vandaag!

Geef een reactie

