MusicMonday 82

Ola people,

Het is weer tijd voor een nieuwe MusicMonday! Ik heb dit keer drie liedjes voor jullie gevonden. Een liedje is een herontdekking en de andere twee zijn weer nieuwe liedjes die je eens gehoord moet hebben. Laten we beginnen!

Mijn herontdekking van deze week. Ik had dit liedje al heel lang niet meer gehoord en toen kwam het opeens langs in een aflevering van Cold Case. Ik was meteen weer gek op het liedje en heb hem vanaf toen ook meteen nonstop gedraaid. Ik vind het heerlijk dat het liedje heel rustig begint, bij het refrein wat drukker is en dan weer heel rustig verder gaat. Daarnaast vind ik de stem van Gary Lightbody echt prachtig om naar te luisteren. Hoewel veel mensen Coldplay een van de beste bands vinden, heb ik meer een voorkeur aan Snow Patrol. Zij maken in mijn ogen mooiere nummers en zo ook dit prachtige nummer.

En ook kwam dit liedje in mijn aanbevolen clips te staan en ik was er meteen gek op! Blijkbaar is dit liedje al een maand geleden uitgebracht, maar ik had hem tot vorige week nog nooit gehoord. Zoals in elk nummer, waar Ed Sheeran in zingt, is dit weer heerlijk om naar te luisteren. Zijn stem is prachtig en Rudimental weet met hun beats altijd op het juiste manier een prachtnummer te maken. Ik moet wel zeggen dat Rudimental nu wel een super rustige beat gemaakt heeft voor hun doen, maar dat maakt het liedje er zeker niet minder op.

Dit liedje! Echt, ik weet niet precies wat het is maar het liedje geeft me elke keer weer kippenvel. Het heeft een fijne beat en de stem van Skylar Grey komt hier zo goed tot haar recht. Het liedje geeft me elke keer weer een magisch beeld voor ogen als ik het hoor. Daarnaast vind ik X Ambassadors ook een geweldige band die hun eigen stijl prachtig in liedjes laat uitkomen. Dit liedje is echt een aanrader!

En dat was het alweer. Ik hoop dat jullie nog een leuke week tegemoet gaan en tot de volgende MusicMonday!

Vraag van vandaag: Wat is jullie favoriete artiest en waarom?

Geef een reactie

