MusicMonday 83

Ola people,

Een week is weer voorbijgegaan. Ondertussen ben ik begonnen met mijn eerste bijbaantje. Gelukkig ging het inwerken goed! Ik merk dat ik erg geniet van het eens niet moeten stressen over moeilijke toetsen, projecten of dingen waar ik helemaal geen zin in heb. Ik denk dat ik dit jaartje ertussenuit echt even nodig heb. En hoe was jou week gegaan? Hopelijk ging het goed en zo niet dan heb ik in ieder geval weer leuke liedjes gevonden om je weer vrolijk te krijgen. Laten we maar snel beginnen!

En het eerste nummer is ook een heel vrolijk nummer. Toen ik dit liedje hoorde, werd ik gelijk blij. Ik vond The Vamps altijd wel oke liedjes maken met soms wat leuke uitschieters, maar nu vind ik de nummers die ze uitbrengen steeds leuker worden. Zo ook dit nummer. Het is heerlijk vrolijk, je kan er goed op dansen/meezingen en het clipje ziet er leuk uit. Ik vond het vooral leuk om te zien dat er een paar bekende mensen in dit clipje zitten. Zo zie je Conor Maynard (zanger begonnen op YouTube), Maisie Williams (van Game of Thrones) en Oli White (Youtuber) die ik eerst niet eens herkend had. Super grappig!

Ook dit liedje is heerlijk om naar te luisteren. Het nummer heeft een heerlijke beat (zeker in het refrein) en daarnaast vind ik de stem van Shawn Mendes echt prachtig. Ook de stem van Camila vind ik in dit nummer heel goed en haar stem sluit mooi aan op de stem van Shawn. Het enige minpuntje vind ik de clip. Ik vind hem namelijk echt nietszeggend en hij is super slecht in elkaar gezet. Ik weet niet of het juist de bedoeling is dat je kan zien dat ze op een loopband lopen, maar ik vind het in ieder geval storend om naar te kijken. Daar hadden ze wel even wat anders van mogen maken. Maar goed, niet alles kan altijd geweldig zijn.

Dit liedje had ik pas deze week ontdekt. Het liedje heeft echt een fijne beat en geeft me elke keer kippenvel als ik hem hoor. De stem van Georgia vind ik heel mooi om naar te luisteren. Het clipje vind ik ook heel leuk om te zien, omdat je aan het meisje en jongen meteen kan zien dat ze uit Engeland komen. Zeker die jongen met dat kapsel. Dat is wel iets wat je in Glasgow kan tegenkomen. Een mooi rustig liedje om zeker eens naar te luisteren!

Dit liedje had ik al eerder ontdekt en was eigenlijk het begin van kriebels om weer te gaan bloggen. Dit nummer vond ik zo top, dus ik heb hem opgeslagen en het bloggen weer heb opgepakt. Over een goede beat gesproken! Dit nummer heeft het zeker. Daarnaast vind ik de tekst van G-Eazy heel sterk en zijn stem fijn om naar te luisteren. Ook vind ik de stem van Bebe Rexha heel bijzonder en mooi. Zeker een aanrader om eens te beluisteren, maar luister ook zeker eens naar zijn nummer I mean it!

En dan Olly Murs met zijn altijd vrolijke liedjes. Ook dit liedje is weer een voorbeeld daarvan. Het heeft weer een leuke beat en Olly zijn stem klinkt altijd goed in zijn liedjes zo ook in deze. Dit is ook echt een liedje waar je op kan dansen of mee kan zingen. Wat ik dan ook maar al te graag doe. 😛 Een leuke afsluiter voor deze MusicMonday.

En dit was het alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en weer wat nieuwe nummers hebben ontdekt. Ik zie jullie volgende keer weer bij een nieuwe MusicMonday!

Vraag van vandaag: Welk liedje heb jij laatst ontdekt?

 

Geef een reactie

