MusicMonday 86

Ola people,

Hoe was jullie week? Hebben jullie een leuke vakantie gehad? Mijn ‘vakantie’ voelde niet echt als een vakantie aangezien ik nu alleen maar werk en dus ook in de vakantie moet werken. Dan voelt het opeens toch wel iets anders. Toch moet ik zeggen dat mijn week zeker niet verkeerd was. Helaas heb ik alleen niet echt heel veel liedjes kunnen vinden, dus het zijn er dit keer weer drie. Maar gelukkig zijn het wel drie liedjes die ik de afgelopen tijd echt super vaak heb gedraaid. Laten we snel beginnen!

Ik houd persoonlijk heel erg van Kraantje Pappie en ik vind het super tof dat hij nu nieuwe jonge artiesten onder zijn label heeft. Hij zal ze vast heel veel kunnen leren. En ze beginnen al meteen goed! Want jeetje, dit liedje is heerlijk om naar te luisteren. Zodra dit liedje draait, ga ik vanzelf meerappen. De tekst is ook heerlijk catchy. Zeker Spek vind ik super fijn rappen, maar hij heeft dan ook een heerlijk duidelijke stem. Heeft iemand nog toevallig YouTuber EenhoornJoost in de clip gespot? 😛

Dit liedje heb ik de laatste tijd echt belachelijk vaak gedraaid. Zowel in de ochtend, middag en avond is dit een heerlijk nummer om even op te zetten. De beat is super chill en de elektrische gitaar bij 2.17 maakt het nummer nog eens even een tikkeltje beter. Ook vind ik net zoals mijn broertje het drumstukje net voordat het refrein begint heel leuk om zogenaamd mee te drummen. En de stem van Luke is ook nog eens heerlijk om naar te luisteren. Een dikke aanrader dus!

En alsof ik het expres doe, heb ik weer een heel catchy nummer gevonden. Dit nummer kan je niet luisteren zonder mee te swingen. Je moet wel dansen bij dit nummer. Sowieso vind ik dat Jason Derulo altijd wel leuke liedjes maakt, maar dit wel een van mijn favorieten van hem. Ik vind het leuk dat op het einde de muziek versnelt en er ook nog een Iers tintje bij zit. Geeft toch net wat extra’s. Verder vind ik het altijd super cool dat hij danst in zijn clipjes, want hij kan echt fantastisch dansen. Een echte artiest is het!

En dit was het alweer voor vandaag. Ik hoop dat jullie wat swingende nummers hebben gevonden. Tot volgende week!

Vraag van vandaag: Wat is jou favoriete nummer om op te dansen?

Geef een reactie

