MusicMonday 88

Ola people,

Hoe was jullie week? Een beetje goed kunnen genieten? Ik had deze week vooral veel gewerkt. Daarnaast ook eventje een mental breakdown gekregen zoals ik tegenwoordig wel vaker lijk te hebben als ik aan de toekomst moet denken. Het komt waarschijnlijk omdat ik echt niet weet wat ik moet gaan doen. Daarnaast is er nu ook iets anders veranderd. Ik kan tegenwoordig zeggen dat ik een vriendje heb. Een heel lief vriendje. Maar goed… Genoeg over mijzelf, kom maar op met de muziek!

En we beginnen met Taylor Swift. Nu ze steeds meer van de country muziek is afgestapt, merk ik steeds meer dat ik Taylor Swift haar liedjes heel erg leuk begin te vinden. Zo ook dit liedje. Hoewel dit niet mijn favoriet is van haar liedjes (dat zijn Love Song, Bad Blood, Safe and Sound en The Last Time) heb ik dit nummer de laatste tijd wel veel gedraaid. Het heeft een beetje een magisch sfeertje over zich heen zoals het clipje al laat zien, maar de muziek is ook wel in dat thema. Vooral het derde couplet vind ik heel cool gezongen! Verder heeft Taylor Swift zoals altijd een prachtig goede clip voor haar nummer gekregen. Een aanrader dus!

Dit nummer vind ik heerlijk om naar te luisteren. Het is zo’n typisch liedje dat je op de achtergrond zou draaien als je je kamer opruimt of eens gaat leren voor een toets maar wel muziek op wilt hebben of wanneer je in de trein zit om weer eens naar huis te gaan. Dit soort muziek brengt me altijd een beetje in trance en dat is soms wel erg fijn. Even weg van de drukke wereld. Daarnaast vind ik de stem van de zanger gewoon heel fijn om naar te luisteren. Een aanrader wil je naar rustige muziek luisteren!

Dit soort liedjes vind ik meestal wel oke, maar nooit echt leuk. Behalve deze dan. Ik ken August Alsina helemaal niet, maar dit nummer heeft ie even heel goed in elkaar gezet. De muziek is goed afgestemd op zijn stem. Daarnaast heeft ie echt een prachtig sterke tekst gemaakt en zet daardoor dit liedje steeds op repeat. Verder geeft dit clipje me echt kippenvel. De beelden zijn mooier dan bij de meeste videoclips en dus daarom echt respect voor diegene die het clipje geschoten heeft. Verder vind ik het liedje No Love van hem en Nicki Minaj (die daarin ook nog eens zingt?!) ook heel goed.

En dit was het alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden en daarnaast nog een hele leuke week tegemoet gaan. Tot volgende week!

 

Geef een reactie

