MusicMonday 89

Ola people,

En hoe was jullie week? Nog wat leuks meegemaakt? Ik kan jullie in ieder geval weer blij maken met drie nummers die ik heb ontdekt, waarvan een nummer een cover is van een van mijn favoriete band. Laten we daar ook maar meteen mee beginnen!

Wanneer je Kurt en Sam een cover laat maken, krijg je altijd pareltjes terug. Dus toen ik zag dat er een cover was gemaakt door hun van een van mijn favoriete band Twenty One Pilots was ik gelijk benieuwd. En ja hoor, weer een pareltje is er bijgekomen. Deze cover vind ik sowieso de beste cover van dit liedje en meer mensen zijn het daar wel mee eens. Hoewel ik het origineel (zie hier) ook leuk vind, vind ik het cool als een cover bijna net zo goed is. Sam heeft ook echt een prachtige stem om hoog te kunnen zingen en dat zorgt voor mooie stukjes. Een aanrader!

Ik vind persoonlijk Demi Lovato helemaal niks aan. De meeste liedjes van haar kunnen bij mij meteen door de wc gespoeld worden, behalve dan het liedje ‘For the love of a daughter’ die ik dan wel weer heel erg mooi vind. Fall Out Boy vind ik wel leukere liedjes maken, maar ik vind ze qua persoonlijkheden niet echt heel aardig. Dus toen ik zag dat Demi Lovato en Fall Out Boy een liedje samen hadden gemaakt, had ik bedenkingen over of ik het wel leuk zou vinden. Wat een verrassing was het toen ik het liedje toch leuk bleek te vinden. Het nummer is heel catchy en je kan het ook zo meezingen. Daarnaast is het clipje, wat geïnspireerd is door het clipje van ‘N Sync, ook heel leuk om te bekijken en erg leuk gemaakt. Een dikke meevaller dit keer!

En dan iemand die ik helemaal niet ken. Van Jojo had ik nog nooit gehoord, maar dit liedje is wel echt heel mooi. Ze kan ook echt heel hoog zingen en het nummer begint heel mooi rustig met de piano op de achtergrond. Sowieso vind ik het altijd fijn als er een piano in een liedje is geplaatst. Ik denk ook wel dat de piano mijn favoriete instrument is. Verder is dit liedje heerlijk om naar te luisteren omdat het echt van rustig naar druk weer terug naar rustig gaat. Een aanrader!

En dit was het alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende keer maar weer.

Vraag van vandaag: Welk liedje heb jij laatst ontdekt?

 

 

Geef een reactie

