MusicMonday 91

Ola people,

Een MusicMondayloze maandag was dat vorige week. Ik was namelijk helemaal vergeten om een nieuwe MusicMonday te maken. Ik had het namelijk ook best wel druk. Geen excuus natuurlijk, maar stiekem toch ook wel een beetje. Ik had in ieder geval een heel leuke week, want ik was aan het carnavallen met vriendinnen en mijn vriendje in Oeteldonk. Maar goed, genoeg over mij. Muziek is wat we willen horen. Laten we daarom maar snel beginnen!

Als eerst hebben we Selah Sue, een zangeres, die ik echt heel goed vind. Ze heeft zo’n aparte stem en hoewel niet iedereen haar stem even mooi zal vinden, kan ik het erg waarderen. Ook haar manier van zingen is super apart. Zeker ook in de coupletten van dit liedje. Dit liedje geeft me echt kippenvel elke keer als ik het hoor. De beat is goed opgebouwd en het clipje vind ik ook mooi in elkaar zitten. Daarnaast is Selah Sue ook gewoon een heel mooie vrouw om naar te kijken natuurlijk. 😛

Ik heb in MusicMonday 9 (?!) het rapnummer van Marcus Butler besproken. Toen had Youtuber Marcus net de 1 miljoen subscribers gehaald. Ondertussen heeft Marcus Butler al meer dan 4 miljoen volgers en heeft nu dit liedje gemaakt samen met Conor Maynard. En yes, wat is het weer een leuk liedje geworden! Het nummer is catchy en heerlijk overdreven. Van de tekst is natuurlijk niks waar, behalve dan dat Marcus en Conor echt heel beroemd zijn. Goed liedje gemaakt hoor Marcus en Conor!

Dit liedje geeft mij kippenvel dat helemaal doorloopt naar Tokio. Dit is namelijk waarschijnlijk het laatste liedje dat One Direction gaat maken voorlopig. Hoewel ik niet echt meer zo’n superfan als eerst was, heeft One Direction toch een klein plekje in mijn hart. Ik ben niet voor niks naar een concert van hun geweest, heb niet voor niks de X factor afleveringen van hun gezien en heb niet voor niks meer dan 40 nummers op mijn mobiel staan van 1D. Ik had dan ook wat traantjes in mijn ogen toen ik de clip zag. Het nummer vind ik een prachtige afsluiting van hun avontuur en ik hoop dat ieder van hun een leuk nieuw avontuur vind.

En dit was het alweer voor deze week! Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot volgende week bij een nieuwe MusicMonday!

Vraag van vandaag: Ben/was jij ook een 1D fan?

Geef een reactie

