MusicMonday 94

Ola people,

Maandagmiddag, een nieuwe week is begonnen. Een nieuwe week waar weer van alles kan gebeuren. Vorige week een vriendin, die ik al ken vanaf de basisschool, op bezoek gehad in Enschede. Daarnaast was mijn vriendje op wintersport, dus ben ik het weekend weer naar Brabant vertrokken. Ik kan wel zeggen dat ik een aardig rustig weekje heb gehad. Maar dat zorgde wel weer voor nieuwe liedjes voor deze MusicMonday. Laten we eens kijken wat ik heb gevonden.

De Australische Youtuber Troye Sivan is echt goed op weg om een heel goede zanger te worden. Zijn liedjes zijn zo goed en hij kan echt prachtig zingen. Ook dit nummer is daar een duidelijk voorbeeld van. Dit is echt een liedje waar Troye’s stem echt heel mooi uitkomt. En daarnaast is het echt een meezing nummer met een fijne beat eronder. Ook vind ik het clipje super schattig en leuk om naar te kijken. Een dikke aanrader!

EINDELIJK!!! Jake Bugg is terug met een nummer! En wat voor een! Hij heeft zijn stijl wel wat veranderd in dit nummer. Hij is wat meer ruiger geworden, wat ‘ie in sommige eerdere nummers ook al had, maar hij heeft het clipje ook wat ruiger gemaakt met haast een soort discolampen effect. Dit is nou niet iets wat je 1,2,3 zo van Jake Bugg verwacht. Toch heeft het liedje mij echt positief verrast. Het liedje past goed bij Jake’s stem en het is echt een nummer wat je vaak achter elkaar kan luisteren.

En om terug te komen op de vraag van vorige week over wie ik nu de beste rapper/rapster van Nederland is, dan heb ik er wel een paar. Ik vind Brainpower, Ronnie Flex en tegenwoordig ook Bokoesam heel goed. Zijn nieuwe album is echt super leuk om naar te luisteren. Vooral dit nummer en 1 ontbijt vind ik heel goed. Bokoesam heeft best wel een fijne stem om naar te luisteren en zijn teksten zijn soms super vaag, maar wel erg grappig. Een aanrader om naar te luisteren!

En dat was het alweer. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en nog een leuke week hebben. Tot de volgende MusicMonday!

Vraag van vandaag: Waar luister jij nu naar?

 

 

Geef een reactie

