MusicMonday 95

Ola people,

Edit: Sorry dat ik zo laat was met uploaden vandaag. Ik was deze MusicMonday vergeten in te plannen!

Het was weer een leuk weekje geweest. Eerst werken en cursus, maar woensdag kwam mijn vriendje weer terug van skivakantie en gingen we zondag samen naar de wedstrijd van FC Twente (2-2 geworden). Mijn allereerste voetbalwedstrijd waar ik naartoe ging! Het was echt super leuk! Op een of andere manier vind ik voor deze week dan ook wat ‘stoerdere’ liedjes toepasselijk. Laten we snel kijken welke ik heb uitgekozen.

Ik had vorige week wat interviews van Bokoesam opgezocht, want dat doe ik meestal wel bij artiesten die ik leuk vind. En ik moest zeggen dat Bokoesam me best wel een aardige kerel lijkt. Hij kan ook makkelijk en duidelijk praten of zo. Zijn liedjes daarentegen zijn juist soms erg vaag, wat ik persoonlijk wel grappig vind. XD Dit liedje is ook een mooi voorbeeld daarvan. Als je goed luistert, denk je echt ‘Wat zegt ie nu?’ Toch vind ik het liedje wel heel leuk om te luisteren. Een aanrader!

Dit liedje. De tekst nu niet echt wat ik normaal leuk vind om te luisteren of zo. Eigenlijk is het ook wel een vervelende tekst, maar toch heb ik dit liedje wel vaak geluisterd. Waarschijnlijk komt dat ook door de beat. Daarnaast is de manier van rappen door BOEF wel een fijne manier. Dit is waarschijnlijk zo’n liedje dat je echt vreselijk of juist helemaal geweldig vind.

Mijn discovery of the day Jordan Haller. Ik blijf hem steunen, maar zijn stem is ook gewoon zo fijn om naar te luisteren. Dat rauwe randje van hem is ook in dit nummer heel fijn om te horen. Daarnaast is de tekst ook nog eens super mooi. Ik houd echt van de manier van zingen dat Jordan doet en daarnaast kan hij ook nog eens heel goed gitaar spelen. Dikke aanrader dus deze cover van Jordan Haller!

En dat was het alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende MusicMonday!

Vraag van vandaag: Welk artiest support jij al heel lang?

Geef een reactie

