MusicMonday 98

Ola people,

Een rustig weekje. Dat was het toch wel. Veel bij mijn vriendje geweest, naar Brabant gegaan om naar de tandarts te gaan voor mijn gebit en daarnaast naar mijn intake-dag geweest van Utrecht om daarna naar een feestje te gaan. Een rustig, maar leuk weekje en dat zorgt natuurlijk ook voor rustige en chille muziek. Laten we maar snel beginnen!

Als eerste hebben we een heel chill liedje van Tinie Tempah en Zara Larsson. Dit liedje heeft zo’n heerlijke beat! Echt een nummer om super erg op te swingen. De stem van Tinie is heerlijk om aan te horen, maar die van Zara is ook zeker niet mis. Vooral op het einde van het refrein pakt ze met haar stem even heel lekker uit. Dit nummer zal zeker vaak op de radio te horen zijn en terecht want het is een super cool nummer!

Zayn is echt heerlijk op weg met zijn solocarrière. En tja, als je het goed kan dan komt het succes vanzelf wel. Nog steeds kan ik niet geloven dat het Zayn is die een solocarrière is begonnen. Ik had hem echt als laatste op het solo lijstje staan, maar ja je kan je wel eens vergissen. En gelukkig maar, want anders hadden we deze mooie liedjes van Zayn ook niet. Net zoals dit nummer. Dit nummer heeft echt een heerlijke beat en de stem van Zayn komt hier echt prachtig uit. Een aanrader!

Florrie heb ik al eens eerder laten horen in een MusicMonday, maar ze had nu een tijdje geen nieuwe nummers gemaakt. Totdat ze ‘Real love’ uitbracht. Hoewel ik het origineel heel leuk vind, vind ik haar akoestische versie veel mooier. Ze kan namelijk heel goed zingen en ik vind dat je het met alleen gitaar veel beter kan horen. Daarnaast is het clipje super simpel, maar omdat Florrie echt een mooie vrouw is, vind je dit echt helemaal niet erg. Een dikke aanrader dus!

En dit was het alweer. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende MusicMonday!

Geef een reactie

