Ik moest even kwijt…

foto_voor_facebook

Hoi,

Het is negen maanden geleden dat ik mijn laatste blogpost schreef. Dat ging over het Eurovisie Songfestival van 2016 en ondertussen is het al 2017. En wat is er veel gebeurd! Het bloggen is een kwestie van wanneer ik zin heb om wat te schrijven blijkbaar, want er zit nu niet een logische uploadschema meer in. Maar ik moest gewoon weer wat dingen kwijt.

Mijn leven is goed…

Ja, na mijn kut tijd van stress en gedoe met studie ging het al een stuk beter, maar ik ben alweer zoveel verder gekomen. Na mijn avontuur in Enschede met een mislukte studie, gaan werken, een vriendje krijgen (waar ik al meer dan één jaar wat mee heb?!), op mijn mond vallen door te veel alcohol, is alles weer een beetje veranderd.

Als eerste ben ik met mijn studie Communication & Multimedia in Utrecht begonnen. Het vinden van een kamer is nogal moeilijk in Utrecht, dus daarom is punt 2 ook dat ik weer thuis woon. Dit is wel even wennen, maar gelukkig zijn mijn ouders geen lastige mensen en vonden ze het prima. Daarnaast ben ik de helft van de tijd toch weg, omdat ik rijlessen moet volgen (jaja, ik ben begonnen met rijles!). Verder werk ik nu bij de Broodzaak op het station en de andere helft ben ik bij mijn vriend te vinden.

Mijn studie CMD is echt top! Ik heb het er zo naar mijn zin. Ik heb een top klas en de studie is precies wat ik wilde. Verder heb ik nog al mijn punten binnengehaald, dus ook dat loopt goed. Met rijlessen gaat het iets minder, maar ja ik werd niet voor niks altijd door een vriendin van mij een ‘gevaar op de weg’ genoemd. Flink oefenen en hopen dat ik het dan opeens begin te begrijpen.

Met mijn vriend en mij gaat het ook al goed. Echt, ik geloof het soms nog steeds niet. Welke idioot wil nu zo’n gek kind als vriendin? Maar goed ik moet het wel geloven, want na een jaar wilt ‘ie mij nog steeds graag zijn vriendin noemen. En ik word daar stiekem wel heel erg gelukkig van. Het voelt goed wat we hebben en we zullen zien hoe het verder gaat lopen.

Ik ben door mijn vriend nog steeds vaak in Enschede te vinden en stiekem vind ik dat wel heel leuk. Ik heb Enschede stiekem wel een beetje in mijn hart gesloten. Als je er een jaar gewoond hebt dan leer je het toch wel een beetje kennen. Daarnaast heb ik daar ook heel leuke herinneringen opgedaan, dus om het na een jaar meteen af te sluiten had ik wel stom gevonden.

Ik voel me goed. Ik weet nu in te schatten wanneer iets mij te veel wordt en ik weet mijn planning wel aardig goed aan te houden. Ik voel me gelukkig en dat is echt heerlijk om te zeggen. Tuurlijk zijn er soms dingen die vervelend zijn, maar er zijn nog veel meer leuke dingen die echt super leuk zijn!

Ik ben benieuwd wat de toekomst mij gaat brengen. En wie weet… Ga ik weer even verder met bloggen. 😛

 

 

Geef een reactie

